Koło matematyczno-przyrodnicze w klasach I-III

Na kwietniowych zajęciach matematyczno-przyrodniczych w klasach 1-3 w ramach Projektu HUB „Rozwój edukacji w gminie Milanów” uczniowie doskonalili umiejętności z zakresu kodowania, omawiali własności figur geometrycznych oraz podawali przykłady działań mogących przyczyniać się do ochrony środowiska.
Uczniowie odkodowywali ilustracje graficzne, sprostali zdefiniowaniu pojęcia „kodowanie” poprzez metodę aktywizującą-burzę mózgów, ale także ćwiczyli pamięć, koncentrację oraz umiejętność wzajemnego słuchania poprzez zabawę integrującą. Utrwalili wiadomości z zakresu budowy
i własności figur geometrycznych. Wyszukiwali, nazywali i przeliczali różnorodne figury geometryczne na ilustracji, odrysowywali interesujące ich figury z gotowych, plastikowych elementów tworząc tym samym kreatywną pracę według własnego pomysłu. Na zakończenie kwietniowych zajęć wspólnie podawali przykłady działań proekologicznych oraz konsekwencje wynikające ze szkodliwych działań na rzecz Planety Ziemi. W ramach pracy indywidualnej i grupowej uczniowie stworzyli wspólną pracę plastyczną „Czysta Ziemia w naszych rękach”.